Eli olen nyt ollut kuntouttavassa työtoiminnassa jälleen hetken aikaa ja muuten hoitanut omaa terveyttäni ja siihen on saatu kyllä ihan hyviä tuloksia terveyteen liittyen siis...

Olen parantunut mm.hyperplasiasta ja uniapnea on paranutnut huimasti koska minulla on pudonnut painoa n.17-18kg.

Olen pääsemässä nyt syksyllä lihavuusleikkaukseen ja siis kaikkee uutta edessä, toivonmukaan uusi helpompi ja energisempi elämä edessä tuon leikkuun myötä.

Muksut kasvaa vauhdilla ja nyt enää vain nuorin asuu kotona eli 3 on jo omilleen muuttanut.

Toiseksi nuorin neiti (19v) muutti eilen kotoa ekaan omaan vuokra-asuntoonsa.

Hän pääsi opiskelemaan Jyväskylän yliopistoon, joten sinne hän sitten muutti...

Joten nyt kotosalla asustellaan enää minä, mies, nuorimmaisin ja sitten lemmikkimme koira ja kreikankilpikonna...

Joten muutimme pienempään asuntoonkin, eli kesä on mennyt muuttoja hoidellessa niin omaa kuin tyttären.

Tällaisia pika kuulumisia tuossa, kun olen töissä työpaikan koneella yksin ja odottelen muuta porukkaa saapuvaksi kohtapuolin kokoukseen... koronan takia yhdistyksemme vuosikokous meni näin myöhään tälle vuotta...

Pysykäähän terveinä :)