Torstaina mulla oli yksi opiskelu kaveri kylässä ja sitten juttelimme kaikenlaisista jutuista ja teimme opinnäytetyötä yhdessä 23 sivua :)

Nyt on sitten jo hyvällä mallilla opinnäytetyö, aikaa tehdä sitä on vielä reilut 5 viikkoa, ennenkuin alkaa työssäoppiminen ammattikoulussa...

En ole vielä ehtinyt kysellä, että minne pääsisi työssäoppimaan, mutta nyt tulevalla viikolla pitää lähteä selvittelemään, minne sitä sitten menisi 5 viikoksi.

Perjantaina oli koulua 4 tuntia joka meni ohi yllättävän nopean tuntuisesti.

Vanhemmalla pojalla oli jääkiekkopeli, jossa mieskin oli ja ite olin sitten muitten muksujen kanssa kotona, kun he palasivat kotiin lähdin minä käymään yhden opiskelu kaverin luona, jossa sitten oli myös yksi kaveri jämsästä ja sitten hänen miesystävänsä.

Olin sitten siellä n. 2 tuntia ja yhden vajaan siiderin join heidän seurassaan ja sitten tulinkin kotio.

Kattelin vielä hylättyjen vaimojen korho dvd:n samaan aikaan kun mies katteli tv:stä kisoja, ite kattelin siis tietokoneella dvd:tä.

Tänään sitten olimme Lylyssä appiukonluona ja hän täytti jo 8.9.2011 75v.

Tyhjennin myös kirppis pöytämme pois sieltä kirppiskahviosta ja anoppi antoi minulle ilmaiseksi erillaisia kankaita, joista voin sitten niitä vaatteita ommella, kunhan vaan keksii, mitä niistä sitten tekee...

Kävinhän minä nuoremman neidin kanssa ostamassa ihan kangaskaupasta, sellaista kivaa raidallista kangasta, josta sitten minä yritän hänen toiveidensa mukaan tehdä hänelle ja siskolleni liivimekon, joka tosin olisi tunikan pituinen...

Mutta juu huomiseen sen verran, että pitäisi mennä lasten olymopialaisiin, saa nähdä miten muksut siellä sitten pärjää. :)

Vanhin poikahan toi nyt 1.9.2011 olleista koulujen välisistä yleisurheilukisoista 3 kultamitalia kotiin... :D