Tuntuu että viikot menee hujahtamalla ohi?!?

Siskokin lähti torstai iltana ja junan piti lähteä jo klo: 20.29, no se saapuikin vasta klo: 21 tienoolla ja se puolituntia odoteltiin sitten kylmässä ilmassa kun ei ole täälä kaupungissa edes juna-asemalla sisätiloja, tai onhan siinä asemarakennus mutta se ei ole ollut käytössä enään ainakaan 4-5 vuoteen...

Perjantaina olinkin sitten koulussa, pitkästä aikaa taas, ensin oli sairaslomaa itellä ja sitten nuorimmainen oli kipeenä, joten millos mä kouluun olisin pääsyt...

Nyt maanantaina sitten on yrittäjyyden näyttökoe, joka tehdään kirjallisena, ja sitten 3 koetta muutenkin viikolla, eli melkoiseen koerumbaan pääsen sitten mukaan...

Hiukka hirvittää nuo kokeet, koska olen ollut taas poissa melkoisesti eli mites mä kokeessa mitään voisin osata, joten toivottavasti saan niistä edes 1 numeroksi, että pääsen läpi ja ne ei jää roikkuun kesälle tai seuraavalle syksylle...

Sitten taas ollaan myös painoa alwettu seurailemaan ja vähemmän se onneksi oli mitä pelkäsin...luulin että olen samoissa lukemissa kuin enennen viime kesää mut en sentään ollut... :)

Olen alkanut korvata napostelujani taas porkkanalla ja kirsikkatomaateilla, en siis karkilla ja kekseillä sekä sipseillä, kuten on meinannu taas karata toi homma.

Lopuksi vielä ihana kuva kahdesta nuorimmaisesta.

Nuorimmainen katsoi itse kuvaa ja sanoi siinä on kaksi ystävää <3

1299952094_img-d41d8cd98f00b204e9800998e