Juu lääkäriinhän minä sit menin ja kuuri tuli...kuten aavistelinkin eli vanha tuttu poskiontelotulehdushan sitä siellä taas oli...

No jotain positiivista sentään tässäkin päivässä pari ihanaa koulukaveria karkas koulusta keskenpäivän vaan piristämään mua ja keiteltiin sit kahveet ja juteltiin kaikke mukavaa ja tietty kuunneltiin hyvää musiikkia.

Sitten sain myös tänään tietooni, että toiseksi nuorin siskoni on tulossa meille tiistaina ja on sit jokusen päivän, ei ollut vielä puhetta, että kauanko hän on, mutta voi olla sen aikaa kun haluaa olla :)

Ehkäpä me sit hiukka taas pidetään hauskaa varsinkin kun mun lääkekuurikin on sitten ohi, ja siskoni on täysi-ikäinen niin tiedä sit vaikka bilettään mentäis :)

Tosin en vielä tiedä antaako rahavara periksi tuommoista iltaa ulkona, jos ei muuta niin ainakin pizzaa vois hakee jollei nyt bilettään ulos mennä niin edes jotain "luksusta" kun tulee meille kyläileen.

No minä ainakin aijon nukkua tässä nämä torstain ja perjantain jos toi tauti sit pillereitten kanssa menis ohi ja olis parempi olokin, toi nukkuminen kun on aika tuskaa tunnin välein viimeyönäkin kelloa tuijotin ettei se vieläkään aamu ole...

Nenä niin tukossa ettei nukkuminen onnistu.

opinnäytetyö harjoituskin olis pitänyt palauttaa ja sanoin yksi matematiikan tehtävä laskelma enkä ole niitä vielä opettajalle saakka saanut, mutta onneksi kaverini lupasi ne viedä huomenna mun puolesta :)Kopsasin ne tehtävät hänen muistitikulleen, joten saa ne sillä vietyä ja opettajalle annettua.

Aattelin aamusta vielä soittaa kaverille että kanssa muistaa antaa ne tehtävät!

Mutta nyt suihkuun...