Niin nyt sitten uudessa asunnossa jo ollaan olut melkein 2 viikkoo :)

Hyvin on alettu kotiutumaan.

Rauhallista on ollut ainakin tähän asti ja toivottavasti myös jatkossa.

Äiteni 50 vuotisjuhlatkin oli ja meni  31.10.15.

juhlat oli alussa hirveetä kiirettä, mutta sitten myöhemmin saatiin onneksi kaikki jutut tehtyä ja juhlat pääsi alkamaan hyvin.

Ja pääasiahan on että synttärisankari ite tykkäs juhlista.

tulevia menoja on melkoisesti tiedossa. tänään nuorimmaiset koululla vanhempainvartti, sitten 12pvä mulla itella kontrolli käynti sairaalassa, sit viedään tää mun kone samalla huoltoon, kun tässä on tuuletin vikaa, aina aamusta kun koneen käynnistää niin tietokone itse ilmoittaa että tullettimssa vikaa.

Sitten 13pvä on nuorimmaiset kaveri synttärit, poitsu täytti 9vuotta 1.11 ja sitten Vanhemmalla poitsulla on just tänäänoikee 15vuotis synttäripäivä :)

Sitten 13pvä meille tulee tänne uudelle asunnolle mun ystävä käymään ja on täällä koko viikonlopun :)

Mies menee äitensä luokse silloin :D

Sit 16pvä on mulla hammaslääkäri ja sitten 21.11 on siskoni polttarit ja sitten 29pvä vielä sovittuna nuorimmaisen kummienluoksen kahvitteleen meno...

Et kyllä on marraskuulle tekemistä ja kaiken tuon lisäksi pitäs jo sitä tulevaa jouluakin miettiä :)

Oon saanut tehtyä yhden ainoan pipon tehtyä pukin konttiin...

Jouluostoksia en siis ole tehnyt mitään vielä.

Mut nyt muihin puuhiin taas!