Nyt on jo kaksi jouluksi valmistunutta kaulaliinaa ja kolmas on menossa hyväävauhtia eteenpäin...

samoin koulu...ainoa vaan ettei kaikki matemaattiset aineet ole mun lemppareita eikä todellakaan helppoja, mutta silti pidän niistä...

Kirjanpidosta tykkään, sekä asiakaspalvelu ja myyntityö aineista.

Tietty se ruotsi on vaikeaa mutta joten kuten sekin alkaa sujua,tosin en vielä kerkiä vastata tunnilla ollenkaan kun siellä on muutamia semmoisia jotka huutaa heti vastauksensa vaikka ei ole annettu vastaus vuoroa vielä kenellekkän eivät viittaa vaan huutavat suoraan vastauksen.

Silloin opettaja saa vastaamattomista oppilaista semmoisen kuvat että he eivät osaa tai ovat passiivisia opiskelijoita joka on minusta väärin, varsinkin kun tiedän meidän luokalla pari muutakin minun lisäksi jotka jäävät huomaamatta tunnilla vaikka oikeesti yrittää kaikkensa tehdä oppiakseen.

Olen miettinyt jo muutaman kerran että olisko aihetta välillä jo kohta valittaa opettajalle että mainitsisi kyseisille huutelijoiolle että joku muukin voi välillä vastata eikä aina ne pari olla äänessä tunnista toiseen.

Meidän luokalla mm. on yksi likka joka ihan oikeesti tänään juoksi ympäri luokkaa ja sanoi että on ihanaa kun voi leikkiä villasukilla, sitten jotain ihan ihme kitinää ja ääntelyä muiten tuntien aikana samalla likalla,mun vieressä istuva kaverikin alkoi kyllästy ja sanoi mulle että oliskohan tuolla aihetta palata ihan eskariin asti... se oli oikeesti kyllä todella häirikkö tänään.