Oli taas ihana ylläri töissä...

Nimittäin sain kuulla että minulle kuuluu tehdyistä tunneista vasta yhden päivän palkka joka olis kuulunut tulla 15pvä, no sen ymmärrän, mutta ettei mua ollu huomattu ja laitettu minun työtunteja tilitykseen... joten saa nähdä millon se palkka tilillä saakka näkyy...   

Et se siitä kivasta viikonlopun vietosta muualla kuin kotona!

Olin jo elätellyt toiveita että saan ok palkan nyt 15pvä kun olen töitä tehnyt paljon sovittuja päiviä enemmän ja laskin että melkein 700€ olis pitänyt tulla 2viikon palkkoja, no ei nyt sitten tule.

Joten en vieläkään pääse yhden kaverini kanssa iltaa istumaan vaikka on jo yli kuukausi pitänyt mennä :(

Sitten pomo antoi lisää tunteja yhden päivän eka lupaili että saan olla 5pvää ilman töitä ja eilen kun menin niin olikin mulle lisääntynyt 1 työpäivä lisää työlistalle...

Ei nyt oikein motivoi tuommoinen unohtelu ja kauhea työn teko yhdistelmä.

Ja alkaa pikkuhiljaa olla liian kuumakin mihinkään, eilen parhaimmillaan asiakkailta kuulin että auringossa oli yli +40 astetta ja varjossa joku kehui että oli yli+28 astetta.