Täälä sitä nyt ollaan sairaslomalla ja jännätään miten käy, kun minä puolikuntoisena sairaslomalla menin aamusta kävellen työhaastatteluun...

Mielestäni haastattelija oli todella mukava ja haastattelukin sujui mielestäni hyvin.

Lopuksi vielä ennen lähtöä, haastattelija katsoi olisko minulle valmiiksi sopivia vaatteita kaapissa, joten hyvää toivoa pidän yllä josko tärppäisi :D

Tietty olen toisaalta myös sitä mieltä jos ei tärppää niin ei voi mitään, mutta ihanaa että pääsee edes haastatteluun... tuohan oli toinen haastatteluni nyt näihin kesätöihin joita olen hakenut varmasti yli 20 paikasta...

Ja tämä olisi ihan tes-palkalla oleva jatkuva työpaikka tuuraus/iltavuoro ja viikonloppu töitä :)

Tuohon edelliseen että miten toisen paikan kanssa käy niin nyt olen ottanut yhteyttä työharjoittelupaikkaan ettei onnistu jauhopölyn takia olla siellä töissä ja hyvin tuntui "pomo" sen ottavan ja sovimme että haen paperini torstaina ja eilen otin yhteyttä asian tiimoilta myös luokanvalvojaan joka sitten sopii loppu järjestelyistä, vielä pitää soittaa luokanvalvojalle että olen asiasta nyt sopinut työpaikan kanssa...

Odotan todella että sais jostain päin niitä oikeita palkallisiakin töitä... joten peukut pystyyn, että kauppahaastattelu tältä päivältä tärppäisi :)