Toinen työpäivä takana ja jalkoja särkee niin vietävästi, tiiän et osa syy on ylipaino ja toinen se etten ole tottunut seisomaan noin pitkiä aikoja.

Tänään tein salaattia, ja siivousjuttuja ja tiskauspisteessä olin ja linjastoissakin ehdin hääräämään :)

Tuo on kyllä työ josta tykkään, ainoo et toi mun pää ei tykkää painavista nosteluista :(

Tästä lauseesta päästäänkin sitten taas oikeastaan itse kirjoituksen oikeeseen aiheeseen eli uuteen tietoon liittyen mun aivotyrä juttuun.

Eli lääkärin olis pitäny soittaa tänään 12-13 mut ei soittanu joten kun työpäivä oli ohi n. 14.30, niin minä itse soitin jälleen terveyskeskukseen ja sanoin suoraan hoitajalle, että minulle on jo 2 kertaa annettu soittoaika, jolloin lääkäri kuulemma soittaa minulle, mutta vieläkään ei ole soittoja tullut, että voisiko asiaa nyt mitenkään kiirehtiä, koska toinen sairaala tarvisi minusta kiireellisen lähetteen.

Sitten se puhelimen toisessa päässä ollut nainen sanoi, että onko sinun voinnissa sitten jotain uutta, no sanoin, että on ja siksi olenkin ollut viime aikoina yhteyksissä, kun nenästä on taas alkanut vuotamaan öisin vettä tietyssä nukkumis asennossa, niin hoitaja sanoi sen jälkeen että selvä minäpä informoin lääkäriä tästä samantien joten, lääkäri kyllä soittaa sinulle piakkoin.

No reilu tunti siinä meni mut soittihan se viimein ja sanoi, että jos on tullut tämmöisiä uusia asioita tietoon niin hän laittaa lähetteen kiireellisenä heti, joten huomenna sen kuulemma pitäisi olla toisessa sairaalassa lääkärillä, joka minut leikkasi muutama vuosi sitten...

Joten nyt sitten ootellaan sieltä yhteyden ottoa...lupasi tämä nykyinen lääkäri, joka sitten vihdoin soitti minulle, niin kysyä samalla, että tarvinko estoantibioottia, ettei esim aivonkalvon tulehdusta tulisi, ei ole kivaa tietää, että sekin voi hyökätä milloin tahansa, kun on reikä aivoihin saakka...

Mutta juu en tässä enempää viitti tällä asialla häiritä.

Tänään ilmoittauduin facessa koira ryhmään, olen jo pitempään miettinyt että pitäisikö ilmoittautua ja nyt sitten ilmoittauduttiin ja eka kuvakin tuli jo sinne laitettua, kovasti oli jo tykkäyksiäkin kuvalle tullut vaikka se ei olekkaan pääasia :D

Onneksi en ole ainoa joka jo miettii joulua, yksi työkaveri kertoi että oli eilen alkanut ideoimaan joulukalenteria.

Mut nyt muihin puuhiin...esim. joululahjojen tekoon ;)