On ollut opngelmaa saada toimimaan tätä kirjoittamista. mutta josko nyt toimisi... Internet Explorer-selaimella ei toiminu...nyt firefox, josko nyt toimii....

Eli meille on taas tapahtunut vaikka mitä.

Perjantaina oli nuorimmaisella kehityskeskustelut ja ne meni miten meni, nuorin oli kyllä kiltti ja hiljaa, mutta erityis opettaja vai mikähän se nyt on niin kertoili mitä hän nuorimmaisen kohdalla on huomannut ja mitkä tilannetta auttaisi ajantasalle.

Eihän poitsulla ole kyllä ollut oman ikäistään seuraa, joista nyt olisi mallia ottanut että mitä tehdään ja miten.

Kyllähän kaikki pääjutut pukemiset ja syömiset jne menee mutta motoriikassa ja puheessa on poikkeavuuksia ja viivettä.

Eli ehdottipa meille että tulisi puheterapiaa, lastenpsykologia, tarhaan siirtyminen kun oma hoitaja jää nyt kesältä eläkkeelle ja sitten tarhassa menisi mahdollisesti pien ryhmään ja sitten eskaria lykättäisiin vuodella...

Sitten itse olin sairaslomalla perjantaihin saakka kun sairaslomaa jatkettiin, ja nyt sitten maanantaina olin töissä kuten pitikin niin nyt sitä sitten taas ollaan sairaana ja lääkäri aikaa ootellaan, vanhin poikakin on kipeänä ja tulee samaan aikaan mun kanssa sairalaan lääkärin vastaanotolle.

Pikkuhiljaa tulen siihen tulokseen etten voi tuola työskennellä, koska nyt sain kamalat kurkkukivut ja turvotukset kurkkuuni kun siellä päivän kävin.

Tuntuu että kurkussa on joku pala kiinni tai sitten että siellä on joku "paise" kun tukossa ja kipeä. eli kurkku on turvoksissa jostakin tuolta alempaa... ei voi syödä eikä juoda kuin kovan kivun kanssa.

Jauhopölyallergiaa mulla on kyllä epäilty ja konditorian kahvila ei ehkä ole sopiva silloin harjoittelupaikaksi.

Nyt sitten mietinnässä onkin että pitäisikö minun olla tuola ja kärsiä toukokuun loppuun saakka terveyteni kanssa vai pitäisikö minun vaan ottaa loppu aika sairaslomaa ja jatkaa harjoittelua jossakin toisessa paikassa seuraavana vuonna ja näyttöä...?

Kun eihän tästäkään tule mitään jos kokoajan olen kipeä...

Miehelläkin oli sunnuntaina teatterissa ensi-ilta esitys ja seuraava esitys on tänään klo:19...

Kaverini tulee mua muksujen kanssa jelppaamaan ja mulle seuraksi illalla vaikka olen kipeä...