Täälä ollaan oltu kotosalla pääsiäisloman ajan tai siis minä olin 2 nuorimmaisen kanssa, toiseksi nuorimmaisella oli vielä kuumetta loppuviikosta niin me jäimme kotiin.

Mies oli sitten kahden vanhemman kanssa reissussa 2 yötä...

Minä sitten nuoremman neidin kanssa katselin kokoperheen elokuvia yötä myöten täälä ja nukuimme "siskonpedissä" kolmestaan.

Mukavaa ja rauhallista...

Vanhempi poika tosin otti heti herneen nenään kun puhuin että oli rauhallinen viikonloppu, tosin tuntuu ottavan nykyään aina herneen nenäänsä milloin mistäkin, alkaisko olla murrosikää tulossa esiin, täyttäähän poika tänä vuonna jo 12v...

No en tiedä...

Tänään olin taas töissä yhdessä eskarissa sijaisena ja ihana päivä oli, olin niin tykätty että sain "rakkauskirjeen" ja halitkin työpäivän aikana :)

Huomenna ei vissiin työpäivää ole, ellei sitten jotain ilmaannu aamusta...