Juu 2 suht tiivistä kouluviikkoo takana.

Ihan kivaa on koulussa ollu ainoo vaan, että oon vissiin kipeenä taas vaihteeksi, en ole onneksi ihan hetkeen kipeenä ollukkaan.

Kurkku tuntuu oudolta, mut onneksi on valmiiksi maanantaina lääkäri.

Kaverilla oon ollu lähipäivät ja muutoin kotosalla, kuten aikaisemminkin opiskelujen aloittamisen jälkeen.

Koiramme ei osaa nyt sitten muuta kuin itkee ja haluta huomioo... onha toi ihana koira mut liika on liikaa senkin kanssa!

Koulu/opiskelu juttuihin sen verran, että saimme ystävättäreni kanssa tänään tietotekniikan opettajalta vaan hyvää palautetta, ja saimme 3 päivän opiskelulla koko kurssijakson läpi :)

Osasimme kaiken mitä kurssi edes käsitteli, joten teimme kaikki tehtävät ja niiden lisäksi pienet powerpoint esitykset opelle kaikkien ohjeistuksien mukaan, ja kun ope ne katsoi hän tuumasi minulle että täydellinen ja k3 arvoinen, eli nykyajan kiitettävä.

Kyllä oli mukavaa lähtee lomanviettoon ja sairastamaan, kun sai hyvää palautetta ja tietää päässeensä kurssilta läpi ja vieläpä hyvällä arvosanalla :)

Nyt sitten alkoi syysloma, ja maanantaina mulla on ekana lääkäri, sitten pitää asioita käydä hoitelemassa muutenkin ja jossain vaiheessa lomaa pitäs käydä miehen vanhempiakin moikkaamassa.

Sitten 20.10.14 alkaa työssäharjoittelut :)

Opiskelua ihan ammattikoululla ei oo taas hetkeen,seuraavan kerran on koulupäiviä vasta marraskuussa.

Mestarimyyjä koulutus on ollu käynnissä hetken ja en ole sitä päässyt aloittamaan, koska mun tunnukseni ei vaan suostu toimimaan...johtuu siitä et olen edellisessä koulutuksessani sen jo suorittanu tosin koti ja sisustus puolen mestarimyyjän, mut kuitenki...

Joten se pitää muistaa oikeesti hoitaa, ettei jää roikkuun mikään tälle vuodelle

Mut nyt BB:tä seuraamaan...