Eli maanantain lääkäri meni ihan hyvin, CT-kuvauksessa meni vain n. 5min yhteensä ja sitten kahvilassa kävin kahveella ja sen jälkeen menin odottelemaan lääkärin vastaanottoa.

Pääsin lääkärille 20min etuajassa, joten onneksi olin ajoissa siellä odottamassa ja pääsin kotiokkin sieltä jo klo:13,45.

Tähystystä ei onneksi tehty, muutama kuva oli ehtinyt valmistua siitä aamun kuvauksesta, mutta ei kaikki, joten odottelen täälä edelleen soittoa, että mitä muut kuvat ovat nyt sitten kertoneet mun tilanteesta, jos niissä ei näy mitään, niin pitää mennä varjoaine kuvaukseen vielä jossain vaiheessa.

Sen verran sain selville( jonka jo tiesin etukäteen), että se mikä vuotaa ulos on oikeasti, jopa lääkäreitten virallisten testien ja kokeiden mukaan sitä aivokalvo ja selkäydin nestettä.

Eli ei loppujen lopuksi mitään uutta!

Jos sitä sitten lääkärin soitto kertoisi jotain jatkosta...

Sain myös postissa sen eroamiskirjeen oppilaitoksesta, johon muka piti laittaa se mun sähköposti liitteeksi, jossa selvitin, että kyseessä on eroaminen terveydellisistä syistä, mutta eipä liitettä ollut ja en itse sitä saa siihen enää, koska se sivusto ei mulla enää toimi, se kun oli kyseisen oppilaitoksen sivusto, josta niitä viestejä olin hänelle laittanut.

Vein sen eilen jo KELA:an ja tänään hetkenpäästä menen viemään sen myös työkkäriin, jolloin he näkevät milloin mää oon sieltä pois jäänyt.

Työttömyyskorvausta saan sentään jo hakea, eka 2 viikkoo ja sitten uusihakemus, KELA:n mukaan mun pitäs siis saada, se vajaa viikko ja sitten uudelleen vielä rahaa ennen jouluaattoa.

Et toivonmukaan saa raha asiat rullaamaan ennen joulua, ilkeetä se olis kituutella pienellä rahalla joulun aikaan. kun sillä on jo taas muutama kuukausi kituuteltu.

Nuorimmaisen yskä on kanssa jo pikkuisen parempi, yskii edelleen, mutta ei ole tarvinnut keskellä päivää astma lääkkeitä nyt maanantain jälkeen, joten  meni sitten tänään poika jo kouluun, pikkusen oli semmosta huijaamis fiilistä siinä yskässä kanssa välillä.

Kun puhuttiin miehen kanssa, että nythän se on jo hyvällä mallilla ettei ole kauheesti yskinyt,niin johan alkoi sen laatuinen yskiminen että huh huh... ainoo vaan ettei tainnu olla aitoo yskää ;)

Joulu jututkin etenee pikkuhiljaa, nyt on lahjat jo vanhemmalle neitille, nuoremmalle neitille ja nuoremmalle poitsulle, vanhemmalla pojalle onkin jo hankalampi miettiä... sitten nuorempi neiti haluaa joka joulu ostaa omilla rahoillaan kaikille perheenjäsenille yhden lahjan, niin hän on ostanut jo kanssa kaikille muille joululahjat paitsi minulle, koska olin mukana :)

Askartelujakin on tullu touhuttua, kuvia ei vielä oo mutta tulossa ehkä, pitää nyt kahtoo miten tehdään, et laitetaanko kuvaa ennen jouluaattoo vaiko ei,tosin eihän kukaan tiiä kelle ne menee jollei kerro :D

Mutta nyt pitää alkaa valmistautua sinne työkkäriin lapun vientiin...