Tänään olin kuuliaisesti koulussa ja kivaa oli.

Muu luokka pitää minua hieman outona kun tykkään koulusta,mutta miksei siitä saisi tykätä?!?

Meillä alkoi tänään loman jälkeen heti uusi kurssi joten eka 10 viikon pätkä oli ja meni.

Ensimmäisellä tunnilla oli puhetta vakuutuksista ja sitten alkoi ihan uusi tuttavuus nimittäin mestarimyyjä koulutus.

Opettaja kertoili viime vuoden tuloksia, että kurssin otti suorittaakseen 16 oppilasta ja 1 sai kiitettävän, 5 sai hyvän, 4 sai tyydyttävän ja 6 koko kurssista reputti koulutuksen kokonaan, sitähän kun ei voi uusia.

Mielestäni tuo on aika haastavaa, meillä on nimittäin yli 100 sivun (vissiin peräti 180 sivun) kokoinen kirja ja isomäärä kysymyksiä, joihin on aikaa vastata vajaat 5 viikkoa.

Ja tänään kun saimme sitä tunnilla aloitella niin suurin osa luokkalaisista oli vaan pelailemassa jotain pelejä netissä...ja aine sattuu olemaan itse opiskelua...joten aika vastuutonta semmoinen pelaaminen.

Luulis että oppilaat tekis koulussa muutakin kuin pelaa, mutta siinä sitä huomaa sen, että itse on paljon vanhempi kuin muu luokka...

En siis tuomitse pelaamista mutta sillekkin on oma aikansa...

Sitten viimeisillä tunneilla oli kirjanpitoa, joka ei tosiaan kuulu enään lempiaineisiin, mutta ei se pahimpiakaan ole.

Sairaalasta soitettiin myös kesken koulupäivän ja keskiviikolle tarjosivat aikaa niihin viipalekuviin,mitkä ne nyt oikeasti ovat nimeltään ja päätin että vartjoainetta en suostu ottamaan koska halvaantumis riski siinä ja ei ole minulle ennenkään selkään piikittelyt ottaneet sujuakseen... jos ei muuta keinoa ole kieltäydyn ja kärsin, niin olen nyt päättänyt!!!

Mies tukee päätöstäni koska tietää selkäydin punkitoiden ja selkäpuudutusten ongelmat aikasemmilta kerroilta...

Tänään olis sitten pitänyt tuo aika jo kuitenkin muuttaa erille päivälle, niin enhän mä ketään sieltä sitten enään samasta numerosta kiinni saanut, joten yritän huomenna soitella uudelleen.

Nyt illasta on isoimmilla muksuilla ja miehellä harrastuksia ja mä oon kotona nuorimmaisten muksujen kanssa ja koulukaveri tulee poikkeemaan :)