Sain tämän blogilta tassunjälkiä ja blogilta auringonkukka

ELÄMÄSI VIISI MERKITTÄVÄÄ TAITEKOHTAA, jotka ovat tavalla tai toisella muuttaneet elämääsi ( järjestyksellä ei ole mitään merkitystä)

1.Isän alkoholismi, joka on vaikuttanut minuun niin voimakkaasti että en tänä päivänäkään hyväksy oikein kenenkään juomista,vaikka en absolutisti ole täysin niin otan korkeintaan 2 kertaa vuodessa jotain alkoholia.

2.Mieheni, muutti minua paljonkin koska olin 15v kun menimme yhteen ja mieheni minua vanhempi joten henkistä kasvamista tapahtui paljon.

3.Ensimmäinen lapseni muutti minua 16v todella paljon myös henkisesti ja ihmisenä ylipäätään.
Hän vaikutti myös kaikkiin aikaisempiin ihmis suhteisiini ja ovathan muutkin 3 lastani erittäin tärkeitä ja jokainen jollain tavalla muuttanut elämääni ja vain hyvään suuntaan!

4.Koulukiusaaminen on myös vaikuttanut paljon minä kuvaani josta on erittäin vaikea "parantua" ja uusien ystävyys suhteiden luominen on melkoisen vaikeaa ja livenä ihmisten kohtaaminen on välillä haastavaa.

5.Työt auttavat henkiseen jaksamiseen ja rahatilanteeseen ja siinä tapaa paljon mielenkiintoisia ja mukavia ihmisiä, joka on mielestäni myös oman jaksamisen kannalta suhteellisen tärkeää.

No niin löysin muutaman jolle haasteen laitan eteenpäin,eli Janzun jorinat,Mummun lasityöt, Our little corner of the world ja halinalle   blogeille...