Juu aika se vaan kuluu,enään ei ole kuin 3 pvää kun mies ja poika saapuvat lapin reissultaan kotiin...tai sit 4 pvää jos tulevat vasta tiistain puolella.

Meillä on nyt onneksi oltu keskiviikosta asti terveenä ja olen päässyt keskiviikkona jo ammattikoulullekkin muuten ihan ok,mutta en tykkää oikein niistä yleisistä jutuista joissa pitää esiintyä koko luokan edessä no se kyllä siis vielä sujuu joten kuten mutta entäs viikon päästä torstaina kun tulee yritysneuvonnasta joku katsomaan ja seuraamaan minun yritysidea esitystä.

No tuo on sitten se tämän kurssin juttu joka vaikuttaa ehkäpä eniten numeroon yritysviestinnässä.

No nyt olen kuitenkin hommannut itselleni jo sen yritys neuvojan joka piti kaikilla meillä hommata onneksi oli tuttuja jotka ovat yritysnmailmassa,eivät ole kuitenkaan sukua eikä ystäviä,vaan ihan hyvänpäivän tuttuja.

Tuo nainen joka minulla avustajaksi tuli sanoi että hän tulee mielellään ja olisin ensin kysynyt hänen miestään jolla olen joskus ollut töissäkin mutta vaimo sanoi että haluaisi osallistua tuohon projektiin.

Se sopii minulle mainiosti!

Joten kiitos hänelle siitä,että haluaa auttaa minua opiskeluprojektissani.

Muihin juttuihin sitten niin se aivan ihana maalauskurssi on taas alkanut ja siellä on ihanaa,2½tuntia ilman kotia ja murheita,siellä se ajatusmailma muuttuu täydellisesti ja saa ns.sisäisen rauhan tehdessään omia maalauksiaan,eli todellinen henkireikä ja terapiaa tuo maalaaminen on.

Se on opiskelun ja kodin ohella kyllä parasta mitä olla voi.

Nyt minulla on kesken taulu jossa on yksisarvinen yössä.

Ja sitten olen piirtänyt jo muihinkin taulupohjiin kuvia jotka aijon maalata...

Eilen meillä oli ns naisten ilta saunottiin ihan "tyttöporukalla" paitsi tietysti nuorimmainen oli mukana ja se on miespuolinen.

Huomisesta tiedän sen verran että mennään yhdelle retkelle jossa on siis ihan ohjattu retki ja siellä paistetaan nuotiolla makkaraa...