Nyt olemme molemmat miehen kanssa otettu ihan asiaksemme, että auton käyttöä vähennetään arki ajossa, ei tarvi joka paikkaan autolla mennä, kun kaupungissa asutaan niin kävellenkin pääsee ihan mainiosti liikkumaan paikasta toiseen jne...

Aloitimme sen nyt tänään, kaikki lapset nuorinta myöten menivät aamusta kouluihinsa ja hoitoon kävellen.

Mies käveli nuoremman neidin kanssa, ja kaksi vanhinta meni kouluun pyörällä ja minä sitten nuorimmaisen kanssa kävelin hoitoon ja ajattelin kyllä nyt kävellen pojan kotiokkin hakea.

Jos pikkumies hyvin kävelee eikä ongelmia tule matkan aikana niin teemme useampana aamuna muulloinkin kävellen noi matkat.

Muutenkin on saanut hieman pienennettyä kuluja, kun sain anopilta kankaita ja olen nyt niitä hyödyntänyt siellä ompelu kurssilla...

Siis tarkennan vielä että säästöönhän tuo raha tosin ei jää, vaan ruokaa käytetään tälläsenä tiukkana aikana...

Joten ehkä ennemminkin säästetään tuota luontoa nyt, kuin rahaa rahana.

Mulle tuli 4 pvä rahaa ja tietty olin suunnitellut ja odottanut mitä kaikkee minä voin sitten jo joulua varten ostella lahjoja jne...

No kävikin sitten niin että mies ei saanutkaan kaikkia rahojaan vielä, mitä olis pitänyt saada, että meikäläisen joululahjan osto unelmat kaatuivat sitten siihen.

Tuli niin ilkeä olo että hyvä etten alkanut itkeä, kunnes älysin, että jouluun on vielä aikaa...joten saahan ne lahjat myöhemminkin hommattua/ tehtyä.