Noh en minä sitten sinne joulumyyjäisiin sitten myyjäksi pääsekkään, eli ihan ok, ettei sitä paikkaa saanut hommattua.

Nimittäin tänään kesken opiskelujeni minulle soitettiin, kun olin ruotsin tunnilla, että pääsetkös huomenna töihin :D

Eli huomenna olen sitten ensimmäistä kertaa tuuraamassa yhdessä päiväkodissa.

Laittelin silloin reilu viikko sitten useamman hakemuksen taas työpaikoista ja yksi oli sitten, että haettiin lastenpäiväkoteihin ja lastenhoito työhön sijaisia, niin ajattelin laittaa hakemuksen sinnekkin, koska ilmoituksessa luki että "alankokemus ja opinnot olisivat suotavia, mutta myös hyvä kokemus lasten hoidosta riittää"... ja sitä kokemustahan nyt ainakin näin 4 lapsen äitinä löytyy.

Ja olenhan minä ennenkin muitten lapsia hoitanut, mutta en siis missään yleisesti vaan ihan tuttujen lapsia.

Itse olen ollut myös aina lastenhoidosta kiinnostunut,  mutta täälä ei siihen suuntautuvia linjoja ollut ollenkaan niin toisiksi eniten kiinnosti sitten tuo liiketalous, joka on nyt toivonmukaan pian suoritettu.

Eiliseen vielä sen verran, että eilen saimme koulussa luokanvalvojalta tehtävän, meidän täytyy suunnitella ja tehdä oikea radiomainos, joka siis ihan nauhoitetaan ja kuuntelutetaan myös muulla luokalla, sen äänittäminen on huomenna, toivottavasti olemme ensimmäinen ryhmä joka alkaa sen nauhoituksen, että ehdin siihen ennen töihin menoa.

Koulu kun alkaa klo:8 ja töihin pitää mennä klo:11.

Pystyn olla koulussa ensimmäiset 2 tuntia, ennen kuin tarvii töihin alkaa valmistua.

Toivon vaan, että noita sijaisuuksia tulisi kohdalle enemmänkin :D