Juu sairaslomalla olen ollut jälleen viikolla...

Tosin perjantaina olin jo koulussakin,kokeessa ja tekemässä yritykseeni liittyen ja opiskeluuni liittyen messuosastoa tämän päivän avoimien ovien takia.

En itse päässyt paikalle pojan turnauksen takia,olimme sopineet opettajan kanssa, että voin olla tänään poissa koska olen pitänyt tuota omaa opiskeluuni liittyvää yritystä auki säännöllisesti ja joka kuukausi.

Huomenna se on jälleen auki, Ja joko viimeistä tai toiseksi viimeistä kertaa...haikeena sitä sitten mietiskelen...

Josko sitä sitten taas jossain vaiheessa laittais oman putiikin pystyyn jossain päin suomea...

No tuosta pääseekin hyppäämään sopivasti muutto juttuihin, niin sen verran on edetty jälleen että pari kaappia on tyhjennetty ja odotellaan että lisää pääsee pakkailemaan taas kun lapsilta sen verran aikaa saa,että ehtii ja saa rauhassa pakkailla ja heittää turhat menemään tai myyntiin....

Itse kannatan kirppareita juuri kierrätyksen takia,minusta on hyvä, että ihmiset kierrättävät hyvä kuntoiset ja ehjät tuotteet uudelleen jos mahdollista!

Nyt menneellä viikolla kokeilin myös erästä kampanisu ohjetta jota olen etsinyt jo jonkin aikaa ja kun sen satuin n.viikko sitten löytämään niin pitihän se heti testata ja ai että oli hyviä,en ole niitä tehnyt enkä saanut yli 12 vuoteen...ja nyt se ohje on ja pysyy mulla visusti tallessa :D

Harrastuksiin liittyen johon siis leipominenkin kuuluu,niin tuo maalaminen on yksi rakkaimmista harrastuksistani ja harmittaa kun nyt viime tiistaina en maalaamaan päässyt, kun olen ollut tosiaan kipeenä,ekan kerran 2 vuoteen olin sitten sieltä pois...

Mutta nyt kiireesti kotitöiden pariin ja siivoilemaan pikkumiehen tuhoja joita hän tän kirjoituksen aikana aiheutti...