Joo... eli mun äite ja sisko tulivat sitten eilen tännepäin sieltä kaukaa, n.700-800km oli heillä matkaa...

No eilen sitten siskoni tuli meille 2 yöksi sovitusti,mutta mites nyt mies meni vanhimman pojan kanssa äitelleen ja mä jäin muun lapsi poppoon kanssa kotiin, äiteni meni muualle yöksi.

Joten olen yksin ollut sitten 3 tytön ja 1 pojan kanssa, nyt sitten aamusta soitettiin jo työpaikasta mua tuuraamaan jonkun sairaspoissa oloa, joten soitto miehelle että sun "LOMA" on ohi, mun pitäis päästä klo:10 töihin, kun soittivat tuuraamaan. no mielelläni menen ei siinä mitään.

Mutta nyt sitten en voikkaan viettää tätä päivää siskoni ja äitini kanssa kuten ensin oli suunnitelmissani, mutta työt ensin huvi sitten ja tuommoinen oli etukäteen tiedossa, tuuraus ja viikonloppu hommiahan mä sieltä hain, joten turha valittaa :D

mutta juu tänään siis 8 tunnin työpäivä edessä, onneksi illasta olen taas kotona ja äiteni saa sitten tulla meille :D siskoni on meillä mutta mieheni valvovan silmän alla :)

Eiliseen sen varran että olimme illemmalla useamman tunnin ulkona ja siitä laittelen varmaankin jossain vaiheessa kuvaa kun ehdin ja muistan :D