Mun tuurilla se lastenvaateliikkeeseen pääsy olikin liian hyvää ollakseen totta, eli suullinen sopimus ei ollutkaan enään sopimus töihin pääsystä ja sitäkään kun helvetti soikoon ei voinu päin naamaa sanoa!!!

Ärsyttävää, että luvataan töitä ja sanotaan pois lähtiessä ekalla kerralla että voit viedä opettajallesi terveisiä, että sinne pääsee, ja puhui että muksuista tuola olisi vain hyötyä.

Paskat sanon minä, eilenkin vielä oltiin ihan erillaisia kun klo:14 tienoolla vein sinne sitä koulun paperia, otettiin ylös sitä sun tätä ja tänään sitten olis pitänyt 12 jälkeen mennä käymään, mutta soittikin sitten illemmalla että ei hän otakkaan mua sinne, en kuulemma oppisi mitään, olen niin itsevarma, että löydän kyllä töitä muualtakin ja olen sinne kauppaan liian oppinut harjoittelija.

Eli miksi mun työ juttujen kanssa käy aina näin?

Joko saan potkut sen takia, että olen koeajalla sairas, vaikka työtä lupaillaan jatkuvaksi, tai sitten suullisia sopimuksia, joille ei ole sitten mitään arvoa, molemmat tilanteet sattuneet aseamminkin minun kohdalleni, ei vain kerran!

Mut nyt menen valittamasta ja lähden aamupalalle kiukkuaan ittekseni lisää ja kouluun klo:8-12 päänsärkylääkkeiden voimin tämäkin päivä, jo heti herätessä juilinu päätäkin.

Kai se tarvii taas kohta käydä lääkääriä morjestamassa tän päänkin takia,sen verran usein taas juilii...