Päänsärky on hivenen hellittänyt alkuajoista mutta ei kokonaan ja siitä syystä piti jälleen käydä ilmoittautumassa että hengissä olen mutta niin on särkykin...

Nyt sitten neuvottiin että hanki aikaa hierojalle jos se sitten helpottaisi ja se osaisi enemmän auttaa sitten tuon niskan ja selän kanssa.

Sain lisää sijaisuus hommiakin, töihinkin hain eilen yhteen uuteen paikkaan joka on n. 30km päässä ei siis täälä samassa kaupungissa missä asumme, mutta kuitenkin lähellä.

Muuten ei ollut uusia työpaikkoja tullutkaan hakuun...

Eilen illalla olin opiskelukaverini luona iltaa istumassa, tosin ihan vesilinjalla tuon mun jatkuvan säryn takia, ja sitten sinne tuli myös yksi yhteinen tuttumme ja hupsista kun kello olikin 23.50, kun pääsin kotiin, hauskaa oli ihan selvinpäinkin...särkylääkkeet otin päänsärkyyn ennen sinne kaverille lähtöä, joten siellä siitä ei ollut vaivaa, onneksi.

Tänään olisi taas ompelu kerhokin, kai minä sinne menen vaikka särkylääkkeiden voimalla, koska olen sen kurssin maksanutkin kokonaan ja sitä ei kovin montaa kertaa enään ole ennenkuin alkaa jo kesätauot.

Huomenna töitä klo:7.00-15.00 ja pe 8.00-16.00...