Eli olemme heinäkuussa käyneet, lylynkesäpäivillä 4.7.15

Sitten 7.7.15 lähdin lasten kanssa viikoksi äitelle valkeakoskelle, tosin vanhin neiti ei tullut mukaan vaan vietti aikaansa isänsä ja poikkiksensa kanssa.

Käytiin vehiniemen automuseossa, lopussa siitä kuvia :)

Sitten äite ja mun nuorin sisko kävi meillä kun äite meni siskoni kanssa serkkunsa häihin tänne lähelle niin kävivät sitten samalla täällä...

Sit on ollu mies viikon päivän Kiilopäällä ja sillä välin minä lasten kanssa kotona ja mulla tosin oli seurana mun hyvä ystävä melkein koko sen ajan kun mies oli pois.

Kyllä se viikko tuntui lyhyeltä ajalta.

Sitten koulut alkoivat muksuilla nyt 11.8.15.

Hyvin on alkanut koulut.

Sitten mä olin itte siskooni auttamassa rakkaan siskonpojan hoidossa 11.8-16-8 välisen ajan Jyväskylässä, ukavaa oli vaikka olinkin avustajana pidempäänkin olis viihtynyt jos olis ollu mahdollista.

Nyt sitten ollaankin kipeenä flunssan kourissa lämpöä ja kuumetta piteelee nyt toista päivää...

Kipeenä oli alkuviikon vanhempi poika sitten iski minuun ja nyt vielä nuorempaan neitiin... joten me flunssaillaan täällä nyt varmaan taas muutama viikko kun on niin paljon väkee talossa ja kaikkihan ei voi millään sairastaa samaan aikaan...

Nyt olen myöskin ottanut hohtokirppikseltä itelleni provisio myyntipöydän.

EN aluksi edes tiennyt että proviikka myyntiä vielä jotkut täällä tarjoovat, mutta hyvä se on mun kannaltya joten nyt on sitten oma pöytä kirpparilla ja oon saanut viime torstain jälkeen 10,15€, joka siis on hyvä mun mielestä kun niissä oli hintaakin alle euron/ tavara melkein kaikissa, joten jos jotain menee niin se on vaan hyvä. 

Ja voittoo se on kaikki kun proviikalla laittaa :D

Mut nyt alkaa taas olla semmonen olo et lopettelen tän kirjoittamisen tähän ja jatkan taas joskus kun muistan tänne kirjoitella :)

IMG_8381%20%282%29.jpgIMG_8379.jpgIMG_8384.jpgIMG_8397%20%282%29.jpgIMG_8398.jpgIMG_8400.jpgIMG_8408.jpgIMG_8413.jpgIMG_8422.jpg