Eilen kävin siskon kanssa shoppailemassa kierrettiin kirppis, löytötex ja sitten vielä supermarket.

Kirjastossakin käytiin ja muutama levy tuli lainattua.

Kirppikseltä löytyi Denver vhs, nuorimmaiselle poitsulle huppari ja sitten kirja Akun ja Iineksen kuntokoe.

Värjäsin vielä illasta siskoni hiukset violetiksi ja sisko teki mulle 6 raitaa mutta ne ei näy ollenkaan...

Piti vielä käydä alkossa, kun oli näitä perjantai suunnitelmia mut ei käytykkään mutta korjasimme asian tänään, ostin myös uuden kajal kynän, koska edellisen vanhin neiti oli turmellut näytelmässä...ja sitten tuli ostettua myös musta kynsilakka, kun oli tullut tuonne kauppaan.

Niin alkoon palaten multa kysyttiin siellä paperit :D

Hiukka myyjä yskähti ja totesi juu, kun katsoi että olen jo 28v :D

Siskoltanikin kysyttiin papereita, mut hän onkin vuosia nuorempi kuin minä.

Iltaan sen verran että olis tarkoitus mennä katsomaan äijäparkkia... ei ole etukäteen tietoa paljoa bändistä, mutta tuleepahan nyt sitten illalla se nähtyä, että millainen bändi.

Huomasin vaan, että heidän kotisivuillaan keikkakuvia kurkkasin siskon kanssa, että bändissähän on mun kauhuksi yksi ammattikouluni opettajista!

No se ei paljoa menoa hidasta, kerran kerrankin saan siskoni kanssa mennä kahden.

Toivonmukaan huomenna ei ole kauhea krapula...

Ai niin se mun kamerakin tuli eilen ,jonka mies oli mulle tilannut, joten mietinkin, että saako keikoilla ottaa esiintyjistä kuvia, ihan siis kameralla ja tutkitaanko käsilaukkuja, kun mennään jonnekkin,eli onko jossain joku poke tutkinut laukut?

Muuten vaan tuli mieleen...