KYLLÄ ON TAAS NIIN VEEMÄINEN OLO KYSEISTEN LAITOSTEN TAKIA!!!

KELA ei voi tehdä päätöstä vieläkään.

Työkkäri ei ole edelleenkään tehnyt omaa päätöstään, eikä työkkäriin soittaessa tiedetty edes, että missä on vika ja mitä juttua edes käsitellään!

Oon jo monta kertaa soittanut saman asian takia niin nyt oli ekan kerran sitten työntekijä joka ei edes tienny mitä asiani koskee ja väitti eka että avoin asia on mun opintotuki syyskuulta!

Sitten kun kerroin että ei kun olen joutunut lopettamaan kyseiset opinnot jo marraskuussa ja tämä marraskuun asia on auki ja että tarvitsen lausunnon KELA:an että saisin työttömyyskorvaus asian eteneen niin tää ei ees tienny mitä pitäs tehdä.

Sanoin että viime puhelussa minulle sanottiin juuri tuolta samasta numerosta, että heillä on lain mukaan 30 päviää aikaa käsitellä asiani, niin nyt on menny jo 7 viikkoo että joko se on käsitelty niin tämä nainen alkoi melkein änkyttämään että aijaa no minäpä selvittelen että mikä siinä on ja mikä asia siinä oikeesti on kesken,joten sanoi että kyselee mun asian perään ja soittaa kun jotain selviää!

jotenkin vaan tuntuu ettei soittoa kuulu!

Sitten 3 soittoa aikaisemmin minulle on kokoaika sanottu että kyllä siellä on kaikki tarvittava tieto ettei vaan oo päätöstä tehnyt niin nyt sitten kyseltiin että olenko tehnyt asiastani mitään selvityksiä!

Outoo että olis pitänyt tehdä 2 selvitystä toinen kelaan ja toinen työkkäriin ja kummastakaan ei ole minulle saakka postissa tullut lappuja vaikka molemmissa tapauksissa olis pitänyt tulla.

Sitten KELA:sta vielä kehdattiin ehdottaa uudelleen opiskelua!!!

Olis niin tehnyt mieli alkaa sille siinä räyhäämään ettei tule mieleenkikään jos eka työkkäri lupailee opiskeluja työttämyskorvauksessa ja se evätään kun on opinnot jo aloitettu ja saatkin kuukaudessa 224€ opintotukee vaikka oon 4 lapsen äiti ja sitten jos joudutkin jostain syystä keskeyttämään niin et kuukausiin saa mistään yhtään mitään! niin ei todellakaan tulis tällä hetkellä enää mieleenikään aloittaa tätä ruljanssia alusta!