Ihan hyvin meni ensimmäinen eka aamuvuoro yksin :)

Uusia juttujakin tuli opittua, nimittäin aamiaisen teko ja sitten juustoaterian teko.

En ollut kumpaakaan ennen tehnyt, mutta nyt sitten ehkä osaan :) Ainakin asiakas sanoi ruuan olleen hyvää, aamiainekin oli ollut riittävä ja maittava, joten en mää ihan kokonaan niitä sit tyrinyt :)

Mies ja kaksi nuorinta tuli hakemaan tänäänkin mua töistä ja pääsivät kokoeilemaan työpaikkani pomppulinnaa, hetken siellä hyppivät kunnes alkoi jyristä ja koska nuorimmainen pelkää ukkosta, niin oli kuulemma kauheella kiireellä ilman kenkiä sitten juossu työpaikan sisälle turvaan.

Tälläkin hetkellä kuulostaa kauempana jyrisevän ukkonen.

Muihin kuin työ juttuihin sen verran, että tällä hetkellä takapihalla kasvaa pinaattia ja porkkanaa, sekä paprikaa, herneet on juuri nousemassa ja toivon mukaan salaattikin pian alkaa nousta :)

Perunaa pitäs vielä laittaa ja tomaatit siirtää kanssa pikkuhiljaa ulos kasvamaan, kun kesäkuukin on jo menossa...

Huomenna sitten onkin töitä klo:14-20, kun aamusta ,mulla on labra, verikokeita, sydänfilmiä, sokerimittauksia jne...

Sain seuraavan 2 viikon työvuorolistatkin tänään...hyviä vuoroja oli minulle kirjoitettu... juhannuksenakin kivat vuorot 20pvä aamu ja 21pvä myös aamu...eipä se minua haittaa, koska en kuitenkaan mitenkään ryyppäämällä juhannustani juhli.

Anopille menemme juhannuksena mun työvuoron jälkeen, muuten kotosalla ollaan...

Nyt sitten syömään ...