Jotenkin ihmeellisesti taas "muka" masentaa että tuli räntää kahtena päivänä, vaikka tietää että se kevät tulee koko aika, mut ei kuitenkaan niin pian kuin haluisin.

Olen taas joka keväiseen tapaani laittanut kasvamaan uusia kokeiluja, tänä vuonna kokoeilussa on kiinankaali ja ihan hyvin ne ovat lähteneet kasvuun, jokaisesta siemenestä on noussut taimi.

Sitten vanhempi poika laittoi kasvamaan sipulia ja tytöt herneitä.

Nuorin on sitten tapansa mukaan tuhonnut niitä minkä on ehtinyt ja pystynyt, mutta se on meille ollut joka vuodelta tuttua, vielä pitäisi tänä iltama kokeilla miten käy paprikan kanssa, ajattelin laittaa paprikan siemeniä kasvamaan ja sitten jossain vaiheessa laittaa ne ruukussa ulos, jahka on sen aika.

Joskus pienenä lapsena olin laittanut äitini ja kaverini kanssa kasvamaan paprikan siemeniä ja ne kasvoivat, minulla mutta kaverillani ei tullut kuin taimi hiukan mullasta ja sitten lakastu, ensin kaverini ei tehnyt mitään mutta kun paprikan taimeeni tuli ensimmäinen peukalonpään kokoinen paprikan raakile niin se poika hakkasi taimen rikki kepillä, jonka löysi ulkoa,kai häntä harmitti se ettei hänen paprikansa onnistunut.

Kaikkee sitä näin aikuisena tulee mieleen ja mietittyä.

Onhan noita muitakin muistoja joita tulee mietittyä, jotka siis liittyy kavereihin, välillä olen miettinyt että muistaakohan toinen ne asiat samalla tavalla.

Sitä olen kanssa nyt kovasti miettinyt että pojalla on se laikkaus jo 5 päivän päästä, hieman alkaa jännittämään että miten se menee ja tietty pelkää niitä mitä siitä leikkauksesta voi aiheutua, eli kaikki komplikaatioit jne...

No olen sentään kuullut monia hyviä juttuja jopa meidän poikaa nuorempien saman tyylisistä leikkauksista että eiköhän se kuitenkin jörki pysy päässä näissä jutuissa...tuskin mitään paniikkia sentään iskee...

Olemme sopineet jo miehen kanssa että minä jään pojan kanssa sairaalaan ja mies tulee kotiin muiden luokse sitten kun poika sinne leikkaukseen menee, olen sopinut jo poissaolot koulustakin valmiiksi että kaikki siihen liittyvä on hoidettu.

Nyt pitää mennä muksujen kanssa pian alkaa myös muutama hyvä ohjelmakin kuten muodinhuipulle jossa ihmiset tekee niitä suunnittelemiaan vaatteita ja seuraamme molemmat sitä vanhemman neidin kanssa...