Vihdoin olen päässyt 2 päivää peräkkäin kouluun, niin eikös nyt ollut sitten taas tulehdus arvot tuplaantuneet siihen ennen kuin kuuria oli loppuun edes syöty...

Että alkaa oikein toden teolla ottamaan päähän tämä jatkuva sairastelu ja epätietoisuus että millaisessa kunnossa ja millainen olo milloinkin sattuu olemaan.

No keuhkoklamydiaa mulla ei ole vaan joku muut mutta mikä lie? ei lääkärikään tiedä.

Ainoo ohje oli että seuraillaan mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään...

Verenpaineeseen sanoi ettei lääkitystä ainakaan vielä ajatellakkaan, koska olen sairastellut näin kauan joten se voi johtua siitäkin... eli sitäkin seuraillaan ja kerran kuukaudessa pitäis ainakin kontrolloida paineita...

Mutta mihin ne muuttuu jos sairastelusta johtuu ja se ei hellitä ja sitten vielä paino saisi pudota ja ulkona pystyä liikkumaan, kun sekin vaikuttaa verenpaineeseen aikalailla, varsinkin kun nyt oli välissä melkein kuukauden pelkästää paikallaan kotona ja sisällä...

Koulussa oli kyllä tänään taas ihana päivä oli, kuvaamataitoa ja sitten psykologiaa ja erittäin mukava ope ja kivat luokka kaverit auttavat tuota koulussa viihtymistä.

Tänään sain koko kuvaamataidon kurssini toisen työn valmiiksi, piirsin ensin lyijykynällä nalle Puhin joka leijui pilvellä ja sitten väritin sen akvarelli liiduilla ja vedin pensselillä vettä kynän päälle ja kieltämättä olin tyytyväinen lopputulokseen :)

Palautin myös opelle tekemäni aineen joka koski harrastustani öljyvärimaalausta, ja ope tykkäsi aineesta ja kehui minua taitavaksi maalaajaksi... sanoi vielä lopuksi että älä vaan koskaan lopeta maalaamista, koska se on parasta sielun lepoa ja rauhaa arjen keskelle ja oikeassahan opettaja oli.

Hän maalaa tauluja itsekkin...

Psykologian kurssilla palauteltiin kaikki tehtyjä tehtäviä ja saatiin sitten myös laput joissa oli ohjeet tehtäviin jota emme olleet tehneet jos oli ollut poissa oloja,joita mulla oli viiden tehtävän verran... mutta ymmärtäväinen ope sanoi että ei ole kiirus palauta ne jahka jaksat ne tehdä :)

Onneksi on vielä tuommoisiakin opettajia, ja tiedoksi että ope on nainen, joten mitään mies opettajan helpotuksia ei ole tiedossa ;)

Vaikka tulehdus arvot oli taas noussu niin kyllä mä silti huomenna menen kouluun, koska meillä on "pakollinen" retki jyväskylään minne lie siellä  ja sitten vielä jonnekkin himosloma oy:lle, en enään jaksais ottaa saikkua, kun ei siitä ole mitään hyötyä ja mulle ei enään edes antibiootteja tähän anneta, koska olen syönyt jo kaikki mahdolliset antibiootit mitä voi määrätä...

Nyt on jotenkin semmoinen olo että tekis mieli vetää pää täyteen ja polttaa askeittain tupakkaa, hermot kyllä niin kireellä tän jatkuvan sairastelun takia, kun ei edes nukkumaan kunnolla pysty yskän takia, astmainen yskähän mulla on edelleen...

Tosin juon yleensä 1-2 kertaa vuodessa ja tupakointihan ei kuulu mun joka päiväiseen elämään sekään... joskus jos joku tarjoaa olen ottanut, mutta siinä se, itelle en ole askia ostanut aikoihin, enkä ostakkaan...

Eikä tuosta juomisestakaan ole mitään hyötyä, koska se tekee vaan sen, että seuraavana päivänä vasta kipee onkin.

Joten mikäs on lopputulos??? Jatketaan samaan malliin niin kauan kuin jaksetaan...

Onneksi muksut on terveenä ja kouluystäväni tulee piristämään iltaani kun mies menee näytelmä harjoituksiin ja yksi lapsista on jossain pelaamassa ja vanhin neiti lähtee kaverinsa synttäreille...

Mies menee kyllä kuitenkin ensin vanhimman pojan vanhempain varttiin...

Piristäisköhän jos kattelis youtubesta pari kumman kaa jaksoa, kuten viime yönä tein :D

No pianhan se alkaa tv:stä liv kanavalta maanantaina klo:22.05 jos oikein muistan, se kun on laitettu jo etukäteen joka viikkoiseen nauhoitukseen ;)

Mutta nyt kehveen keitto puuhiin :P