Mammun tekemä pohja tällä hetkellä kokeilussa ja kaunis pohja tämäkin...
Kyllä ne jotkut osaa nuo tuommoiset jutut,itse tosin en ole edes kokeillut vaikka vois joskus itsekkin yrittää...
Mun sny 08 paketti saapui tosiaan ja olen siitä kiitollinen ja lapset ihailivat sitä myös.
Omaa pakettiani en vielä ole postiin saanut,mutta huomenna se varmaankin jo lähtee matkaan salaiselle neule ystävälleni. :)
Toivottavasti hän sitten on pakettiin tyytyväinen...
JOs sen huomenna saa matkaan niin ehtiiköhän se jo torstaiksi kun on ystävän päivä vaiko ei...No tänään en kuitenkaan sitä pysty viemään joten joka tapauksessa sen saan postiin vasta huomenna.
Laihdutus rinkiin olen myös kuulunut pari viikkoa ja painonikin on pudonnut hiukan.
Nyt siis lähtenyt 2.5kg :)
Itse olen siihen erittäin tyytyväinen koska yleensä mulle on ollut todella vaikeaa saada painoa pois.
Mutta nyt pitääkin lopetella kirjoittaminen kun pikkumies heräsi.
Tämä olikin eka kerta kun poika nukkui näin myöhään aamusta yleensä se keikkuu klo:06.00 hereillä!