Niin olen ollut työssäoppimispaikassani taas viikon ja yllärinä kun loma alkoi olen ollut kuumeessa jo perjantaista saakka, nyt myös nuorimmaisella kuumetta.

Itse kävin eilen lääkärissä ja jouduin jonottamaan jälleen melkein kolme tuntia.

Kuullakseni että ota särkylääkkeitä kyllä se niillä helpottaa jos ja jos ei helpota niin tuu sitten takaisin.

Tulehdusarvot oli 22.

Mutta viime perjantaihin palaten kävin aamusta verikokeissa, joissa katsottiin verensokeri ja kilpirauhas arvot, ne olivat normaalit.

Perjantaina menin verikokeiden jälkeen töihin jaolin töissä 16.30 saakka, hieman paleli töissä, mutta en sen kummemmin tuntenut itseäni kipeäksi.

Sitten mies haki minut ja opiskelukaverini meille, koska mies lähti 2 vanhimman muksun kanssa anopille, tosin vanhin neiti meni yöksi isälleni ja hänen vaimolleen.

Vanhempi poika sitten oli anopilla yötä.

Vanhemmat muksut olivat auttamassa isääni ja isäni vaimoa, koska isäni ei voi tällä hetkellä tehdä oikein mitään kun hän putosi ystävänpäivänä katolta ja oli 15 päivä 7 tunnin selkäleikkauksessa, joten pitäisi olla oikeasti tekemättä mitään vielä jonkin aikaa.

Täälä kotona me sitten katselimme elokuvia, teimme vohveleita ja minä sairastin ihan tosissani,tuntui että välillä olin tukehtua, välillä melkein sokea jne  jne... koska silmät vuoti vettä ja joka paikkaa särki ja kolotti.

Kaverini avustuksella pärjäsin viikonlopun kotona ilman miestäkin.

Tosin mies melkein suutahti että en ollut häntä kotio kutsunut vaikka olin niin huonossa kunnossa.

Tällä hetkellä minulla on lämpöä ja nenätukossa sekä yskää...

Nyt olen nuorimman kanssa kahden kotona, mies on töissä ja 3 muuta muksua ovat anopin kanssa uimahallissa...

Nyt nuorin kutsuu auttamaan leivän voitelussa joten pitää lopetella...