Tänään sitten oli se mun ensimmäinen kauan odotettu työ päivä.
Tänään olivat siis kesäkahvilan avajaiset :)
Kaikki meni hyvin jopa paremmin kuin kuvittelin ja tapani mukaan tressasin ja panikoin koko eilisen illan ja viime yön...
Taas kerran ilman mitään syytä,mies jo naureskeli mulle että omalle kylälle jossa melkein kaikki tunnen niin jännittää noin kamalasti mennä töihin.
Mutta tosi asiahan on se ettei mua se työ jännitä vaan se, että milloin möhlin jotain tai rahastan epähuomiossa joltain asiakkaalta väärin.
Huomenna minä käyn sitten lähi kaupungissa hakemassa kahvilaan hieman lisää tavaraa ja leivonta aineksia...
Kahvila on joka viikko tiistaista sunnuntaihin auki ja vain maanantait kiinni.
Mun työn kuvaan kuuluu,myynti,leipominen paikan siivous ja kirpputori myynnin valvominen sekä taidenäyttelyn valvominen ja tilan siivoominen.
Että kivasti puuhaa yhdelle ihmiselle :D