Täällä oli viime viikolla lapsilla hiihto/talviloma...

Muuten ihan hyvä ,mutta eikös minulle tullu flunssa, jossa olin koko viime viikon, edelleen olen hieman flunssainen ja siis nyt jo 10 päivä sairaana...

Tänään siivottiin, niin lämpöä sain siitäkin :(

Mutta viime viikkoon, eli lomaviikolle.

Maanantaina kävi nuorimmaisen kaveri kylässä ja sitten tiistaina meillä kävi lämpötilamittaaja ja kaikki oli onneksi ok, sitten sain myön uuden läppärini...

Keskiviikkona kävi vanhimman neidin poikaystävä, ekaa kertaa täällä yökylässä.

Todella mukava ja "unelmavävy" ainesta :)

Torstaina kävi sitten minun äite ja 2 siskoani ja siskonpoika kylässä.

Perjantaina mies kävi 2 nuorimmaisen kanssa uimahallissa ja minä sitten sairastin kotona.

Perjantain ja lauantain välinen yö oli ihan hirveä, minulla oli niin julmettu yskä koko sen yön, että jouduin loppujen lopuksi nousemaan nukkuun nojatuoliin, että sain nukuttua edes muutaman tunnin.

Koko viikonloppu menikin sitten mulla kotona...

Maanantaina menin terveyskeskukseen otattaan pika-crp:n ja happi arvot... ne oli onneksi ok.

Tiistaina olin työkkärin videotapaamisessa, ja sain tehtäväkseni hakeutua aikuineuvolaan, josta sitten sen kautta hommattava aikaa ravitsemusterapeutille.

Että tämmösiä juttuja tälle suunnalle...