Tuntuu että vastahan se oli aamu...no se meni pitkälti siivotessa ja maalauskuvia etsien.

Tällä hetkellä on kesken 2 taulua.

Toisessa on metso pari ja toisessa tyttö ja kissa.

Hieman vaiheessa vielä muut ideoinnit paljon löytyy ihania kuvia joista vain muutamaan riittää taidot ja jaksamienen pieniin yksityiskohtiin.

Olen itsekkin piirtänyt muutamia kuvia joista olen tauluja tehnytkin ja osan olen löytänyt ihan luontokirjoista kuten tuon metsoparinkin löysin,ukkometson väritys vaan on erittäin hankala saada oikean sävyiseksi kun siinä on metallinhohtoista sinistä ja vihreää...

Mutta pikkuhiljaa se alkaa sinne päin olevaa väriä muistuttaa tuo jonka siihen olen laittanut.

Lisää taulupohjia pitää ostaa ja samoin oikein pieniä siveltimiä joissa on vaan muutama karva että saa erittäin pieniä yksityiskohtia tehtyä:D

Minä tänään tosiaan siivosin koko asunnon melkein yksin,kaikki muut paikat paitsi lasten huoneet...minun mielestä lasten pitäisi jo itse niitä siivoilla kun ovat 9v.8v.ja 6v.

2v ei osaa enkä sen ikäiseltä sitä vielä vaadikkaan ja silti hän yrittää parhaansa mukaan auttaa.

Alunperin yhden ystäväni piti tulla tänään poikansa kanssa meille kylään mutta ei sit päässytkään,heillä pitäisi tulla kuitenkin huomenna jos hänellä vaan on auto.

Onhan se kivaa että meillä joku käy joskus kylässäkin,tämä kun on niin kuollut kylä että yleensä vain anoppi käy kylässä,joskus menee jopa puolivuotta ettei kukaan muu poikkea kuin anoppi ja appi ukko...oma sukuni asuu kauempana ja siitä syystä he eivät kovin usein käy.

On mulla kavereita ja ystäviä mutta kaikilla myös oma elämä johon ei kuulu kyläily lapsiperheessä jos ei itsellä ole lapsia,tai kuten tällä ystävälläni joka ei tänään päässytkään, niin mies tarvii usein autoa töissä ja hän ei pääse tänne ilman autoa.