Nyt ollaan sitten oltu tiistaista saakka sairaslomalla,ei varmaan hyvää tykkää kyllä tuo meidän työssäoppimispaikkakaan, mutta itse käskivät lähteä kotiin sairastamaan.

Joten olisin ollut töissä jos olisi saanut.

Mutta eilen minulle soitettiin uudesta palkallisesta työpaikasta, jonne pitäisi nyt sitten seuraavana tiistaina mennä käymään klo:17 tienoolla tai hiukka sen jälkeen.

Olishan se kiva, että kun hakee kaikkiin vapaisiin työpaikkoihin, joihin voisi mennä, että niitä töitä sitten oikeasti löytyisikin.

Se nyt jää sitten nähtäväksi seuraavalle viikolle...

Mutta palkka työ olisi hyvä juttu varsinkin nyt, kun opiskeluni pian loppuvat ja mies päätti lähteä opiskelemaan vuorostaan.

Joten kun minä lopetan niin toinen puolisko aloittaa opinnot, eipä taida paljoa sitten tulot nousta vaikka mä pääsisin palkallisiin töihin, raha ei ole pääasia, vaan se että sitä olis sen verran, että tarpeellisen saa ja siinä se.

Olishan se tietty hienoa jos onnistuis säästämään hieman niin vois päästä seuraavana kesänä vaikkapa lomalle jonnekkin.

Täälä on satanut kolmepäivää lunta, joten ilmeisesti siitä syystä lkoi mielui tehdä sukkia, joten saa nähdä mitä siitäkin tulee, en ole useaan vuoteen sukkia tehnyt, mutta nyt halusin taas tehdä...no ehkä mä jotenkin sen kantapään onnistun tekemään...

AI niin tänään kahvitin myös anopin, appiukon ja miehen isosiskon, kun mulla oli maanantaina se synttärit niin tarjosin tänään vasta synttäri kahveet.

Olin laiskalla päällä ja vieraitten terveyttä aatellen menin ja ostin kaupasta 2 pakastekakkua ja ihan hyviä ne olivat, joten ei tullut moitteita vaikka kaupan kakkuja tarjoilinkin kahveen kera.

Mies ja vanhin poika ovat juuri vanhimman pojan sählypelissä, ja muut lapset ovat ulkona leikkimässä, tulevat varmaan ihan pian sisälle nimittäin alkaa olla jo pimeää tuola ulkona...mutta hauskaa näyttää silti olevan vaikka hieman jo hämärtääkin.