Juuh tänään taas pika crp otettiin ja samalla jäin kuuntelemaan eilisen verikokeiden tuloksia lääkäriltä ja tutkihan se mut samalla ja mitäs muutakaan kuin lisäastma lääkettä taas ja sitten jos se ei auta niin kortisoni lääkitys suunkautta taas käyttöön.

Erikois keuhkolääkäri oli ollut sitä mielt'ä ettei mun tautiin taida auttaa mikään muu kuin astman perusteellinen hoito ja tasapainoon saaminen... astmaattiset oireet nyt pahimmat mitä minulla on ja tietty tulehdus arvot kohollaan aika samassa pysyneet ei olleet ainakaan nousseet...

Veren sokerit ollu taas ihmeelliset syön mitä tahansa niin ne vaan laskee... ei siis koko aika mutta usein syönnin jälkeen on sokerit alempana kuin syöntiä ennen...

Aamusta herätessä 4.6 joka on hyvä niin mitäpä sokerit tekee... laskee 2 tuntia aamupalan jälkeen 3.8?!? No ei kuitenkaan hengenvaarallisen alas mene, ainakaan tällä hetkellä kun olen niitä seuraillu...

Sitten minulle tulee tänään kaveri yökylään vaikka olen sairaana niin tämä ei tartu ja on kivaa, kun on seuraa ja ystäviä, jos ei muuten auta niin piristää ainakin...