En ole muutamaan päivään taas ehtinyt kirjoitella,nimittäin olen aloittanut työt 1.12 ja ihanaa on töissä ollut.
Siis nyt töihin pääsyn jälkeen vasta huomaa kuinka sitä omaa aikaa vaikka työpaikan merkeissä on odottanut...töissä voisi olla vaikka ympäri vuorokauden.
Olen niin kovin kaivannut ihmisten seuraa että olen elämäni kunnossa yli 6 tunnin työpäivän jälkeen kun saan ihmisten kanssa höpöttää ja antaa neuvoja sekä opastaa mistä kaupassa mikäkin löytyy...
Tuota tekisin lopun elämääni jos olisi mahdollista!
Työ porukastani olen nuorin mutta mukavia ovat kaikki.
Tänään työpaikkani liike yrityksellä oli 2v,synttärit ja olin sitten apuna kakkukahvien tarjoilussa ja etenkin kassalla.
Hieman tietysti harmittaa että tiedän työni olevan lyhyt aikaista ja epävarmaa jatkamisen suhteen, mutta niin varmaan nykyään on kaikissa työpaikoissa.
Kovin paljon on nyt ollu irtisanomisia ja lomautuksia...
Asiasta seuraavaan jouluun... minulta pyydettiin henk.koht. että veisin taulujani joululahja messuille nähtäväksi,joten kaippa niitä on sinne nähtäville vietävä.
Mutta hyvää joulun odotusta kaikille!!!