Juu mies kävi mulle illalla lanka ostoksilla, kun itse unohdin ostaa :D

Toi minulle 3 isoa kerää 7 veljestä lankaa joiden värinä oli musta, vaaleanvihreä ja violetti, eli tiesipä mies mitä värejä tykkään käyttää, en edes sanonut että minkä merkkistä lankaa haluan, vaan osasipa tuoda juuri tuon hyvän langan :)

Tänään ja huomenna olen vielä sairaslomalla ja tiistaina on sitten soittoaikaa lääkärille viimeisistäkin labratuloksista...no eilen kuulin jo kun nuorimmaista taas käytin, että joku vanha vasta-aine verikoe oli positiivinen ja nyt viimeisimmistä pitäisi selvitä, että mikä bakteeri mulla on joskus ollut, johonkin keuhkotulehdukseen se viittasi...

Vilauttipa lääkäri jopa semmoista nimeä kuin keuhkoklamydia...jolla ei sen toisen klamydian kanssa ole sitten mitään tekemistä lääkäri sanoi mulle heti sen...

Sanoi vaan kun kysyin, että mikä se oikein on, että ei ainkaan liity tähän alapään klamydiaan millään tavalla, eikä se tartu sillain, eli älä vaan syytä miestäs mistään :D oli kuulemma joskus tuommoinen diagnoosi aiheuttanut avioeron...

Joten enhän minä sitä uskonutkaan että sillä olisi tuon toisen saman bakteeriryhmän kanssa sen kummempia yhtäläisyyksiä ilman lääkärin sanomistakaan, mutta en silti saanut kunnon vastausta, että mikä se nyt sitten loppujen lopuksi on koko pöpö.

No lupasi selventää asiaa sitten jos se minulla varmuudella on tai on ollut, nyt olen ainakin saanut tämän kuukauden aikana semmoiset lääkemömmöt, että niillä tuommoisetkin pitäisi hoitua.

Nuorimmaiseen palatakseni niin lääkärin tuomio oli kauhkoputken tulehdus ja antibioottia pikkumies sitten sai.

Eilen kävin pitkästä aikaa autolla kaupoilla vaikka sairaslomalla olen mutta oli semmoinen olo itsellä että uskaltaa autolla jo itekkin ajaa, eikä ole ollut lämpöä kertaakaan sen jälkeen kun uusi lääke vaihdettiin samaan tuttuun, joka se oli ollut jo vuosia.

Kaupasta tuli sitten ostettua uudet rintsikat ja kahdet välihousut, 3 pulloa kynsilakkaa ja ripsiväri.

Alkaa olla vaatteiden kanssa jo hieman vaikeaa, kun olen painoa saanut pois melkein 10kg ja senttejä on lähtenyt yhteensä 40cm siihen mennessä kun viimeksi kurkkasin mitä mittanauha näyttää... :D

Olen jopa saanut 10 numero pienemmän takinkin jo päälleni mutta se ei ollu tarkoitettu rintaville naisille se litisti tissit ihan lätyn näköiseksi ja tuntui että ne valui ihan outoon paikkaan :D :D Joten kauppaan se takki jäi.

Uusi talvitakki ei olisi pahitteeksi jos löytyisi hyvä ja mieluisa...