Meidän perhe haastoi minut kertomaan aamupalastamme/aamutoimista, joten otan haasteen vastaan!

Meidän aamu yleensä klo:06.00 tienoolla tai hieman tuon kellon lyömän jälkeen. 

 Ensimmäisenä ylhäällä on jompikumpi pojista jonka kanssa sitten mies tai minä herää,yleensä se herääjä on ollut mies,se on aamuvirkumpi kuin minä...

Sitten yksitellen seuraavat heräävät ja aloitetaan aamupala tuossa klo:07.00 jälkeen. 

Aamupalana on joko leipää,muroja tai puuroo,velli, hedelmiä, mitä milloinkin on eli emme syö joka aamu samaa.

Sillä välin kun lapset syö mulla ja miehelle on kahvi tippumassa ja nuorimmainen syö sit meidän aikuisten kanssa yleensä siinä heti isompien lasten jälkeen kun he pukevat jo kouluun ja harjaavat tukkaansa...

Sitten kun olemme syöneet niin katsomme koululaisten reput kuntoon,toivotamme hyvää koulupäivää kaikille.

Melkein yleensä sitten annan nuorimmalle kun kouluun lähtöhommat on ohi niin aamu astmalääkkeen...

Sitten teemme nuorimman kanssa jotain,yleensä nuorin katselee yhden mikin kerhotalon siinä vaiheessa kun isommat ovat aamupalaansa syömässä... 

Myöhemmin sitten jos mulla on töitä niin lähden töihin ja mies jää nuorimman kanssa kotiin ja kotihommiin tai sit toisin päin jos mieheni lähtee töihin ja minä jään kotiin nuorimman kanssa kotihommiin...