Niin tällä viikolla on takana työvuorot maanantaina, keskiviikkona ja tänään.

Eli ihan kivasti on näitä tuuraus hommia piisannut, vaikka ne ei ihan omaani alaa olekkaan.

Tänään sattui niin hauskasti, että olin sijaisena oman poikani hoitopaikassa, poika ei millään tahtonut uskoa, että olen sinne tullut töihin :D

No uskoi sentään lopulta ja ensin poika sanoi mulle, että tulee ei tuu minun kanssa kotiin vaan jää hoitoon, mutta tuli sitten kuitenkin kotiin, kun ymmärsi että muitakin lapsia tultiin hakemaan jo kotiin.

Seuraavasta viikosta on sen verran tietoa, että tiistaina olis työpäivä :)

Sen enempää en jatkosta tiedä...

Huomenna mies lähtee 2 vanhimman lapsen kanssa anopille ja sitten minä jään 2 nuorimman kanssa kotiin, nyt sitten on mietinnässä että mitäs sitä tekis lasten kanssa kotosalla, varsinkin kun toisiksi nuorin on sairaana, kuumetta vaihtelevasti ja sitten yskää...

Mutta nyt suihkuun nuorimman kanssa...