Tänään aloitin ja olin työpaikalla hyvän aikaa ennen työn alkua, kerkesin siinä sitten n.20min katsella paikkoja ja sovitella vaatteita, ja sain sopimaan erään työpaikan vaatteenkin päälleni joka ei vielä n.2 viikkoa sitten mahtunut kiinni...

Liikkuminen tekee ihmeitä kun vaan jaksaa liikkua.

Oli pitkän päivän tänään, olin töissä klo:10-18.

Muuten oli ihana olla töissä mutta en tietenkään älynnyt ottaa tarpeeksi eväitä, joten nyt on sitten illasta ollut pääkipeä ja huono olo, kun ei ole syönyt ja juonut tarpeeksi...

Pikkuisen kerrallaan olen vettä juonut nyt illan mittaan ja yrittänyt pikkuisen syödä jotain että olo paranisi, ja helpotti se ainakin hiukan kun sain juotua ja syötyä.

Illan olen ollut lasten kanssa ja koulukaverini kanssa kun mies on ollut näyttelemässä...

Huomenna menen töihin Klo.7.30-12 väliseksi ajaksi, koska minulla on se päänalueen kuvaus (klo:13.30) joka tammikuussa leikattiin...eli siksi lyhyt päivä.

Saapa nähdä mitä siinä sitten on ja onko parantunut kuten pitäisi.

Edelleen odottelen miestä kotiin että viitsii mennä nukkumaan.