Juu eli edelleen olen flunsassa, onneksi on jo helpottamaan päin.

Olen nyt miettinyt sitä tulevaa työ asiaa... no ei se tosin miettimällä siitä muutu, mut olen ottanut jo yhteyttä työkkäriin jne, kun se mun sairasloma loppu 31.8.

Kelaankin otin yhteyttä siitä uudelleen kouluttautumisesta, niin sehän ei kelan puolelta onnistu, koska mun ammatti on niin "tuore", se ettei sitä ehkä pysty koskaan enää tekeen onkin sitten ihan toinen juttu, mut tosiaan tuon takia, että olen valmistunut 2012, estää sen, että kela vois jo nyt mua kouluttaa uudelleen.

No olen ainakin oman osani asian eteen tehnyt. 

Soittoa odottelen sieltä työkkäristä... laitoin soittopyyntöä ja siellä luki, että ottavat yhteyttä 11.9. mennessä... jotenkin epäilen sitä.

Koska sitä ennen sivulla luki, että otamme yhteyttä 4.9.15 mennessä, eikä mitään kuulunut, joten nyt laitoin itse heille sitten soittopyynnön.

Mulla alkaa nyt 9.9.15 vaateompelu kurssi :D

En meinaa malttaa odottaa alkavaa kurssia.

Mutta tässäpä tämä tällä kertaa, loppuun vielä kuvaa pipoista jotka tein eillen :) 3:s pipo jo tulossa...

IMG_8719%20%282%29.jpg