Juuh tänään alkoi työssäoppimis jakso, joten olin siis ekaa päivää töissä siellä konditoriakahvilassa, jonne hain työssäoppimaan...

Oli muuten hulinaa ihan koko päivä...olisko 2 yli 5min taukoa ollut koko päivänä ettei ketään ollut liikkeessä asiakkaana, joten eipä sitä auttanut kuin seistä melkein 6 tuntia putkeen.

Ainoat tauot tänään oli se kun söin evääni ja sitten kun join kahvia, joka kuuluu työntekijöille ilmaisena, olisin kuulemma saanut enemmänkin taukoja pitää, mut ei malttanut, tykkään olla kahvilan kassalla :)

Sain tänään jonkin ihailijankin jo, joku mies sanoi että tulee toistekkin kehveelle sinne, jos mä vaan satun oleen töissä :)

Ihan kiva että saa mukavia kommentteja, varsinkin kun en todellakaan ole mikään missimittainen unelman kaunis nainen... "vaan pieni ja pyöreä sekä pehmee kuin pulla!" on ollut erään lapsemme mielipide äitin lihavuudesta :D

Kavereillakin oli kuulemma mennyt työpaikoissaan kivasti ja mielellään menen minäkin huomenna takaisin, vaikka luokanvalvoja tulee työpaikalle huomenna...

Toivottavasti en silloin mene lukkoon ja tyri open nähden kaikkea...

Vaikka olen minä ennenkin hänen nähtensä töitä tehny.

Oli jalat muuten aivan pa***na kun työpäivä oli ohi... yritin kotiokkin kävellä vaan särki niin jalkoja ettei auttanut kuin soittaa miehelle että missä menee jos tulis koti mua hakeen ja tulihan se <3

Suurin syy särkeviin jalkoihin oli se ettei mulla ollut todellakaan seisomatyöhön soveltuvat kengät, vaan jalassa oli koko päivän melkein 4-5cm korkeat korolliset naisten kävelykengät, ei piikki korot, mutta korkeat minulle,,, joten jalkaa alkoi jo särkeä siitäkin syystä.

Jos huomenna sais aikaan ottaa töihin ihan oikeat työkengät, koska semmoiset kerran omistan.

Nyt kuitenkin muihin puuhiin, kerran mieskin lähtee näytelmä harkkoihin niin pitää nuorimmaisen perään katsoa...