Pikkumiehen toipuminen sujuu odotetulla tavalla...Edelleen kurkkua valittelee tai ei oikeastaan edes valita vaan kieltäytyy ottamasta juotavaa tai syötävää laittamalla käden suun eteen ja sanoo topakasti ei.

Joten olen tullut sitten siihen tulokseen että pojan kurkku on kipeä.

Sitten anoppi soitti puolituntia sitten että olisi tulossa kaverinsa ja sitten lasten tädin kanssa parin tunnin sisään kun menevät ensin uimahallissa käymään...

Ei siinä muuten mitään mut ei ole siivottu kunolla pariin päivään niin se kanssa sitten näkyy...

Pika siivouksen tein tuossa ennen koneelle tuloa, tosin aika heikolla menestyksellä, kun tämä nuorin on niin äidin kipee ettei tuu melkein mistään mitään.

Nytkin istuu joko ihan kiinni toisella tuolilla vieressä tai sitten tulee vähän väliä keikkuun tuohon syliin ja välillä kääntää mun päätä sinne missä on väkisin ja kysyy ootko mun oma äiti :)

Ei toiset saa tulla edes äitin viereen kun alkaa huuto "mee pois, mee pois, älä häilitte meitä, se on mun äiti" jne jne...

Koulu juttuja en ole ehtyinyt edes pahemmin katselemaan jollei yöllä tee...no nyt sentään miehellä loppui näytökset,joten saan sen töistä tulon jälkeen, ehkä keskittyä jopa kotitehtäviin joita näiden parin viikon ajalle olen saanut.

Mutta nyt laittamaan ihan kunnon vaatteet, kun yöpaidassa edelleen täälä keikun...Ja sitten niitä yllärivieraita vartoilemaan!