Niin nuorin on edelleen sairaana, kauhea yskä ja yöllä edelleen herää itkemään että sattuu, kun en suoraan antanut nukkumaan mennessä särkylääkettä poitsulle.

Meillä kävi eilen Kylässä mun koulukaveri ja sitten miehen isosisko ja miehen äite.

Miehen äite toi meille parturisakset lainaan, kun piti pikkumiehen etutukkaa tasoittaa paremmilla saksilla.

Nimittäin pikkumies meni viime viikolla voice of finlandin mainoskatkolla leikkaamaan itse etutukkansa, minulle poika sanoi että menee hakemaan isiltä karkkia, ja kun tuli takaisin karkin hakureissulta niin tuumasi vaan että nyt näkyy kisa ja katsoi tyytyväisenä tv:hen päin...

Minä sitten pyysin poikaa kääntymään ja niin vaan puuttui pikkumieheltä puolet etutukasta, voitte vaan arvata kuinka lyhyt etutukka nyt poitsulla sitten on... joten täytyi olla erittäin jännä, toi laulukisa, kun mainoskatkolla pitää etutukka leikata, huvittavinta on se, että poika sanoi takaisin tullessa nyt näkyy kisa.

Joten tietoistahan se hiustenleikkuu mainoskatkolla sitten oli, kerran kisan alku jäi näkemättä, koska etutukka oli silmillä.

olen saanut nytten valmiiksi ne omat villasukkani, nyt teen jo kovaa kyytiä nuorimmaiselle uusia villasukkia, mietinkin että pitää kohta lähtee ostamaan uusia lankoja, koska tuntuu ettei mulla ole kuin valkoisia lankoja kohta jäljellä.

Ostin nimittäin viime vuonna lanka-alesta valkoisia todella isoja lankakeriä useamman ja nyt tuntuu että ei mulla pian muun väristä lankaa edes ole...

Laittelen kuvaa sukista myöhemmin tänne...