Juu tekis mieli tehdä vain tauluja...pään sisällä olisi niin miljoona ideaa,mutta niin vaikeaa saada se kuvana joka näyttäisi oikeasti siltä miltä pitäisi.

Me käytiin eilen kaupoilla ja mä ostin sitten mulle 18 taulupohjaa ja uusia siveltimiä.

Jostain pitäisi löytää niitä erittäin ohuita siveltimiä jotka soveltuu öljyväri maalaamiseen...Jos joku viisaampi ja pidempään maalannut osaisi mulle kertoa että minkä kokoinen pienin sivellin öljyväri maalaamisessa on?!

Onko siis kokoa 1 pienempiä siveltimiä olemassa?Kuten jotain 0.5 kokoa?

Muutaman kuvan sain nyt alkuunsa taulupohjalle maalaamista odottamaan,jonkin verran jännittää että mitä noista sit valmiina tulee,eli onko ne sen tyylisiä mitä haluan.

Mun taluluja on nyt pyydetty huhtikuun lopulla yhteen näyttelyyn korkeakoskelle ja sitten myöhemmin kesän taulujani on näytillä Lylyssä eräässä kahvilassa jossa on samassa myös kirppis ja taide näyttely,on siellä tosin muidenkin kuin vain minun taulujani :)

Mutta mukavaa huomata että vaikka vasta aloitin niin kiinnostusta tauluihini on!