Tänään kävin lasten kanssa taas kaupungilla kävelle ja se meni ihan hyvin odotettua paremmin jopa, kun yksin olin noiden neljän hurjan kanssa liikenteessä.

Kävimme paikallisessa vaatekaupassa kun siellä oli kivat alet taas :)

Löytyi sieltä pikkurahalla ihan käypää vaatetta sentään, ettei ollut turha reissu...

Vanhimmalle neidille tuli ostettua aurinkolippa, vanhemmalle pojalle t-paita ja nuoremmalle neidille tunika jossa on punaisia tähtiä, noihin meni yhteensä 8.70€ rahaa joten vähällä selvisin tällä kertaa vaatekaupasta :D

Ihan nuorimmaiselle ei kelvannut mitään jota tarjosin, heitti vaan pois ja sanoi haluan mun jo oman.

Ei siis ostettu hälle kuin toisesta kaupasta jäätelö, ostin kyllä muillekkin lapsille, mutten itelleni.

Olen nyt pysynyt hyvin tavoitteessani olla erossa karkista, suklaasta ja sipseistä, niistä kun pääsee eroon on jo hyvän matkaa voitonpuolella painon suhteen...

Sitten kävimme tänään koko poppoo jopa mies mukaanlukien uimassa ja sen jälkeen porukalla ruoka ostoksilla :)

Kivaa kun voi itse ostaa jotain mitä haluaa, kun yleensä jos mies käy kaupassa ja pyydän häneltä vaikka kirsikka- tai luumutomaatteja niin arvatkaas saanko niitä, no en tietenkään kun ei hän taas muistanut...

Kun ei viitsi lappua kirjoittaa kun muistaa aina kaikki mitä pitääkin ostaa :(

No tuo kyllä yleensä muuta mitä pyydän...ennen toi suklaata, jonka kyllä muisti joka ikinen kerta...

Mikä lie, kun tuntuu välillä ettei se halua mun laihtuvan ja ostaa kaikkee mistä ennen pidin ja usein sanoo mulle ettei kaikkee syömisiään tarvi vahtia jne... no minä nyt olen ainakin päättänyt laihtua ja piste.

Olkoon hän siitä mitä mieltä tahansa.