Tänään on siis siellä diabeteshoitajalla käyty... No hyvää oli se että painoni oli laskenut mutta hoitajalla oli 2 eri vaakaa ja ne näyttivät minulle yli kilon eroa?!?

Molemmat vielä digitaalisia vaakoja, toinen uusi hienous ja toinen sama missä viimeksi olin myös siellä ollessa käynyt.

Saan myös harventaa verensokerin mittaus kertoja huonoa taas oli sitten se että verenpaineeni oli nyt koholla... yläpaine 127 ja alapaine 91-90 :(

Sairasteluni voi tosin aiheuttaa sen no huomenna saan sitten lisää tietoa,kun lääkäri soittaa minulle labratuloksia.

Koulussakin olin tänään koko päivän ja kivaahan siellä taas vaihteeksi oli, näki koulukavereita ja kuuli koulu juttuja, eli mitä on vielä korvattava, että saan kurssit läpi, 1 kurssi(elokuva) on suoritettu hyvällä arvosanalla opettaja jopa sanoi, että kaavailisi minulle siitä numeroksi kiitettävää, mutta mietti sitten sitä, että voiko sitä antaa kun olen ollut sairaslomalla yli kuukauden putkeen melkein.

Nytkin eräs ystäväni on meillä, kun mies ja vanhin neiti ovat näytelmä harjoituksissa ja vanhin poika on sählyharkoissa... Eli kotona olen 2 nuorimman ja ystäväni kanssa...