Juuh on noi lastenhoitohommat ihania.

Oikeasti nautin pienten lasten kanssa touhuamisesta.

Työt siis jatkui, olin maanantaina ekaa kertaa eräässä ryhmiksessä ja tykkäsin siellä olla, lapset ja työkaverit mukavia.

Muutama pikkuinen oli kyllä taas niin valloittava, että melkein ikävä tulee heitä.

Tänään olin samassa ryhmiksessä aamun, kunnes sinne oli "isopomo" soittanut, että mua kaivataankin iltapäivällä jo muualla, eikuin jälleen uusi paikka ja uusia lapsia.

No ensin mulle itselle ilmoitettiin perjantaina, että olen töissä ma ja ti ryhmiksessä, no sitten sain tosiaan uuden paikan iltapäiväksi ja tänään siten ennen kotiin lähtöä minulle sanottiin, että tulethan huomennakin taas 8-16...

No mitäs siihen vastaan sanomaan, sanoin tietysti heti, että juu enköhän minä pääse ja niin sain jälleen uuden paikan ja uuden palkallisen työpäivän.

Vaikka palkka ei päätähuimaa niin on se paljon parempi kuin 221€/kk...se on varma.

Eikä lisä raha ole pahitteeksi koskaan isossa perheessä...

Olen nauttinut näistä työpäivistä nyt niin paljon, että olen edelleen sillä kannalla, että jos valmistumiseni jälkeen ei oman alan töitä löydy, niin siinä olisi sitten uusi ihana ala, johon kokemusta löytyy kyllä, ja nyt tietty myös hieman jo oikeaa työkokemustakin.

Että sitä alaa sitten oppisopimus tekniikalla tekemään, jos mahdollista...

Koulu nyt tietty on sitten se toinen, joka jää pakostakin työpäivien jalkoihin.

Tehtävät ja muistiinpanot sentään saan opiskelu kavereilta, jotka koulun penkillä istuvat mun työpäivien ajan.

Tänään olin taas jo töiden jälkeen valmistautumassa koululäksyyn, joka tällä kertaa koski kauppojen näyteikkunoita ja niistä jonkin sortin mainosraportti opelle ja sitten ulkoilma mainoksista, joka siis sai olla mainos kyltti  tai niitä paperisia mainoksia muualla, kuin kaupan seinässä ja sitten myös linja-autoissa olevat mainokset olisi käyneet, mutta eipä noita yhtään löytynyt, linja-autoja kyllä näkyi, mutta ei niissä lukenut mitään mainoksia kyljessä.

Opelle ilmoittelin jo myös, että huominen töissä ja jatkosta en tiedä... koulussakin olis tietty hyvä käydä näyttäytymässä :D

Mutta nyt iltapalalle ja sitten nukkumaan...