Juu tänään käytiin sairaalassa mun astman ja keuhkokuumeen takia, no kaikki on nyt sitten todettu johtuvaksi tästä mun nenävesi vuodosta... joka siis aiheuttaa kaikkee astman puolellakin.

Ja nuorimmaisen neuvola meni päin PEETÄ!!!

Siis ei minkään sortin yhteistyökykyä... väsyi liikaa mun sairaala reissusta :(

Olis pitänyt tehdä se ihan oikea 4v tarkistus, niin 40 minsassa saatiin aikaan katsottua pojan pituus... nyt siis pituutta pienellä miehellä 100,3cm :)

Muuta ei sit selville saatukkaan, kun kaikki oli ei, en halua, en sano, en taho...

No uhma on selvästi nyt pahana...

Sai kuitenkin ennen neuvolaan menoa synttärilahjansa käydä valitsemassa.

Poika halusi ehdottomasti muumi kitaran, joka maksoi alle 10€ ja koska on disney friikki, niin bongasipa se kaupasta mukaansa myös Aku Ankka juomapullon.

Sitten ostimme hälle myös muutamat pitkät kalsarit, kun ilmat on jo viilenneet aikalailla ja ostin itsellenikin 3 pitkikset ja 4 sukat, mies osti vielä myöhemmin tänään keskimmäisille muksuille kengät.

Kaverinikin kävi ja tein tuossa hetki sitten yhden läksyjutun, jonka hän minulle toi, piti kirjoittaa tiivistelmä essee osakeyhtiön verotuksesta...

Tuohon liittyen sain eilen suoritettua myös kokonaan mestarimyyjän tehtävä koulutuksen... Huomenna koulussa sitten opettajan suostumuksella palautan sen :)

Että olen sentään saanut jotain aikaiseksikin koulun suhteen taas vaihteeksi!