Tänään saatiin vanhempi poika kotiin osastolta hiihtolomaa viettämään.

Meille on nyt loppu viikolle ohjelmaakin ihan kiitettävästi...

Huomenna lähdemme aamulla koko perheenvoimin laskettelu keskukseen osa porukasta menee laskettelemaan ja osa pulkkamäkeen laskemaan.

Sieltä tullaan sitten klo:12 jälkeen kotio ja sitten lähden klo:14 tienoolla hakemaan mun kahta siskoa meille 4 yöksi!

Ovat mua nuorempia vanhempi siskoista on 16v ja nuorempi on pian 7v neitokainen.

Mun nuorin sisko on mun nuoremman tytön kanssa saman ikäinen niin he ovat sitten kuulemma toistensa parhaat kaverit ja tulevat toimeen kuin unelma,ikinä ei ole tarvinnut heitä leikkiessään komentaa.

Useamman päivän ajan ovat erottamattomat.

Nyt on jo päätetty että meidän nuorempi neiti tulee levitettävälle sohvalle mun nuoremman siskon kanssa ja sitten 16v siskoni pääsee hänen sänkyynsä vierailun ajaksi nukkumaan,tämä on siis meidän neidin päätös/toive!

Nukkumaan meno on aina ollut se vaikein juttu...kun siis vierekkäin nukkuu kaksi räpätätiä :D

Mutta viimeistään klo:22.00 pitää jokaisen kuorsata omassa pedissään...